Компанія Hyundai Motor рухається вперед навіть в епоху COVID-19, запускаючи власний телеканал. Channel Hyundai – інтерактивний додаток для Smart TV, що включає мультимедійний контент із цифровим інтерфейсом. В компанії наголошують, що така цифрова трансформація націлена на те, аби користувачі відчули бренд Hyundai по-новому.

Телеканал Channel Hyundai пропонує різноманітний онлайн-контент та послуги, що надаватимуть прямий доступ до інформації бренду Hyundai, не виходячи з дому.

«Channel Hyundai – це наше відповідь на зростаючу потребу розширення цифрового досвіду в умовах глобальної  пандемії. Ми сподіваємось, що перегляд нашого телеканалу на великому екрані дасть нашим клієнтам та їхнім родинам можливість зблизитися та разом протистояти відчуттю ізольованості у непростий час», – зазначає Вонхонг Чо, виконавчий віце-президент та головний директор із маркетингу компанії Hyundai Motor.

Для початку компанія представила в програмі три категорії: прямі трансляції (LIVE), телебачення (TV) та моделі автомобілів (MODELS). В планах на майбутнє – збільшувати кількість контенту.

Категорія «LIVE» пропонуватиме випуски продуктів та презентацій у відповідності до бачення та філософії компанії. Так, наприклад, 15-го вересня на телеканалі транслюватиметься світова прем'єра абсолютно нового Hyundai Tucson 2021, що вперше відбудеться на великому екрані за допомогою додатку із відео високої роздільної якості.

У категорії «TV» будуть представлені відео, що охоплюють широкий спектр тем сучасного способу життя. Тут можна буде побачити цікаві репортажі про різноманітні партнерські проекти та заходи Hyundai: від вражаючих мистецьких колаборацій до захоплюючих новин мотоспорту. Також в планах розробка та випуск унікального контенту виключно для Channel Hyundai.

Категорія «MODELS» призначена для тих, хто хоче дізнатись більше саме про автомобілі Hyundai. Додаток Channel Hyundai міститиме не лише відео-огляди, але й матиме інтерактивний виставковий зал, що дозволить клієнтам отримати безпосередній віртуальний досвід знайомства із ключовими функціями моделей Hyundai.

Згодом додаток буде наповнюватися новим змістом та послугами, які надаватимуть клієнтам широкий спектр фірмового контенту з легким доступом через Smart TV. Наразі передачі доступні англійською мовою із субтитрами, в роботі також виробництво матеріалів іншими мовами.

Додаток Channel Hyundai доступний власникам телевізорів LG та Samsung, котрі було випущено у 2017 році та пізніше. Вищезгадані телевізори мають підтримувати технологію Smart TV, або ж webOS 3.5 чи новіші версії (для телевізорів LG). У майбутньому Hyundai планує розширити доступність додатку для більшої кількості телевізорів, що підтримують Smart TV.

Додаток можна завантажити, знайшовши його за ключовими словами «Hyundai» або «Channel Hyundai» на LG Content Store чи Samsung TV App Store. Контент також можна дивитись на веб-сайті Channel Hyundai за адресою http://channel.hyundai.com.