Фахівці компанії Hyundai Motor наблизилися до вирішення однієї з головних проблем електричних автомобілів, а саме занадто великої витрати енергії при обігріві салону. Вони презентували поліпшену технологію рекуперації тепла (НРТ), яка дозволить підтримувати оптимальну температуру всередині салону авто без значного впливу на запас ходу.

Нова система має на увазі використання тепла від зарядного пристрою, електричного мотора і інвертора для обігріву салону автомобіля. Тепло, яке генерують елементи авто, перетворює рідкий холодоагент в газ. Його тиск підвищується, після чого газоподібний холодоагент надходить в конденсатор. В результаті він знову перетворюється в рідину. В ході цього процесу створюється додаткова теплова енергія, яка застосовується для підтримки комфортної температури усередині авто.

Накопичена енергія покращує ефективність роботи опалювальної та вентиляційної системи. Відбувається рециркуляція, яка нагріває простір усередині автомобіля, не витрачаючи багато енергії акумуляторної батареї.

Технологія вже довела свою спроможність. Kona Electric, оснащена нею, продемонструвала відмінні показники енергоефективності в ході тест-драйву від Автомобільної Федерації Норвегії. Модель показала кращі результати серед всіх учасників, проїхавши на одному заряді батареї 405 км. Це лише на 9,91% менше, ніж заявлений WLTP-пробіг (він дорівнює 449 км).

Компанія продовжує розвивати цю систему і інші технології, покликані контролювати тепло. Вони будуть в подальшому використовуватися в електрокарах для підвищення їх енергоефективності.