Шановні клієнти та відвідувачі Сервісного центру «Хюндай Центр Бортничі»   Подаруйте весну своєму улюбленому автомобілю   В період з 10 квітня 2018р. до 15 травня 2018р. Сервісний центр «Хюндай Центр Бортничі» проводить акцію для власників автомобілів «ПОДАРУЙ ВЕСНУ СВОЄМУ УЛЮБЛЕНОМУ АВТОМОБІЛЮ» та пропонує наступні акційні пропозиції: 1. «Чисте повітря в салоні автомобіля» Антибактеріальне чищення системи кондиціювання (в т.ч. матеріали) -320 грн,                Заміна фільтру салона (робота та запасні частини) зі знижкою 15%. 2. «Підготуй кондиціонер до літа» Перевірка тиску в системі кондиціювання-120 грн, подальший необхідний ремонт системи кондиціювання зі знижкою 10% на роботи, запасні частини та матеріали 3. Замовте Шиномонтаж від 280* грн та отримайте акційну діагностику ходовой частиниавтомобіля за 60 грн *ціна вказана за роботу без врахування витратних матеріалів. Сервісний центр знаходиться за адресою: м.Київ вул.1 Травня, 1-А (Бортничі) тел. 390-57-00  
  Після презентації компактного електричного кросовера Kona Electric та водневого позашляховика NEXO на мотор-шоу в Женеві 6 березня 2018 року, компанія Hyundai Motor відправила свої еко-мобілі в Швецію, де вони проходять дорожні випробування на засніжених трасах полігону Hyundai Mobis при температурах нижче -30°С. Щоб перевірити, як поводяться в умовах екстремальних холодів силові установки та батареї нових моделей Kona Electric і NEXO, компанія Hyundai Motor відправила обох дебютантів Женевського автосалону на дорожні тести в Ар'єплуг (Швеція), де розташований випробувальний центр Hyundai Mobis. Kona Electric: випробування систем енергоефективності Ключовим завданням для Kona Electric під час тестів є досягнення найбільш ефективного використання електроенергії. Щоб збільшити запас ходу в умовах екстремальних морозів, електрокросовер оснастили технологією HVAC, яка мінімізує витрати електрики, що використовується для опалення, вентиляції та кондиціонування повітря в салоні автомобіля. Ефективність цієї технології обґрунтована використанням високоефективного теплового насосу нового покоління, систем інтелектуального управління створками повітрозабірника, індивідуальної вентиляції (тільки для водія) та попереднього кондиціонування повітря. Тепловий насос Kona Electric використовує тепло, що виділяється електричними компонентами силової установки, і направляє його на обігрів салону, тим самим мінімізуючи споживання електроенергії від батареї. Система інтелектуального управління створками повітрозабірника, представлена ​​на Kona Electric, ефективно розподіляє нагріте повітря, контролюючи кількість повітря, що надходить в автомобіль і виходить з нього. Завдяки поліпшеному контролю потоку повітря всередині транспортного засобу система HVAC здатна швидше обігрівати кабіну, тим самим мінімізуючи кількість електроенергії від батареї, що використовується під час зимового водіння. Індивідуальна система вентиляції Kona Electric повністю відключає опалення і вентиляцію на боці пасажира, направляючи тепле або холодне повітря тільки на водія. Це дозволяє істотно знизити енергоспоживання, і, як наслідок, збільшити запас ходу кросовера. Під час зарядки батареї система попереднього кондиціонування дозволяє заздалегідь обігріти або охолодити повітря в салоні Kona Electric, використовуючи електрику від мережі. Власники електромобіля зможуть запрограмувати час включення попереднього обігріву або охолодження салону перед поїздкою. NEXO: «холодний» запуск і вирішення проблем з обмороженням блоку батарей Попередні покоління моделей FCEV зіткнулися з серйозною технічною проблемою - ефективною експлуатацією при температурах в межах від -10° до -20°C. Для вирішення цієї проблеми інженери Hyundai розробили нову систему обігріву блоку водневих паливних елементів NEXO, яка дозволяє, зокрема, запустити двигун кросовера при температурі -30 ° C. Інша технічна проблема, що зазвичай зустрічається на моделях FCEV, полягає в утворенні льоду в блоці паливних елементів після зупинки транспортного засобу. Зледеніння блоку відбувається через конденсат, що утворюється в результаті роботи силової установки, оскільки вода є єдиним викидом у водневих кросоверів. Інженери Hyundai вирішили цю проблему шляхом монтажу на блок паливних елементів спеціального тепловентилятора. Коли автомобіль зупиняється, тепловентилятор активується, і потік теплого повітря видаляє конденсат з блоку до утворення криги. Після завершення дорожніх тестів в Лапландії, кросовери пройдуть випробування в регіонах з температурним режимом вище + 30 ° C і підвищеною вологістю.   Компанія ТOВ «Хюндай Мотор Україна» - офіційний дистриб’ютор автомобілів всесвітньо відомого бренду HYUNDAI в Україні. Дилерська мережа компанії є однією з найбільш розгалужених, що дозволяє надавати клієнтам повний комплекс послуг з продажу та сервісного обслуговування автомобілів Hyundai на рівні кращих європейських і світових стандартів.  
6 березня 2018 року в рамках Женевського автосалону компанія Hyundai Motor представила концептуальний автомобіль, який став втіленням нової стилістики бренду. Усі майбутні моделі Hyundai будуть створюватися відповідно до канонів цієї стилістичної концепції. Її основний принцип: інтеграція спортивного та самобутнього дизайну бренду для створення автомобілів, які виходять за рамки звичних форм і функцій транспортного засобу. «Le Fil Rouge (в перекладі з французької - «Червона нитка») - це переосмислення ДНК дизайну Hyundai, яка була заснована на історичній концепції Hyundai Coupe Concept, розробленого фахівцями марки в 1974 році. Грунтуючись на нашій давній історії створення автомобілів з оригінальним і спортивним характером, ми відкриваємо нову еру дизайну Hyundai», - заявив Люк Донкервольке, виконавчий віце-президент і глава Дизайн-центру Hyundai. Концепт Le Fil Rouge втілює новітній підхід бренду до дизайну: тема «Чуттєва спортивність» стане основним акцентом в стилістиці майбутніх автомобілів Hyundai, від седанів до позашляховиків. Нова тема має на меті створити емоційну цінність і привнести інстинктивну красу в автомобілі Hyundai. Місія дизайну визначається гармонією між чотирма основними елементами: пропорцією, архітектурою, стилем і технологією. Пропорції Le Fil Rouge уособлює головний принцип «золотого перетину» - загального математичного співвідношення, знайденого в природі, - що дозволило дизайнерам Hyundai створити естетично приємну, природну композицію, яка втілює харизму бренду. Пропорційна унікальність досягається за рахунок довгої колісної бази, великих коліс і коротких звисів. Солідний вигляд моделі забезпечується характерною, доволі значною відстанню від центру переднього колеса до низу передньої стійки даху. Плавно спадаюча до корми автомобіля лінія даху завершує цілісність його вигляду. Архітектура Концепт Le Fil Rouge підкреслює новий підхід Hyundai до створення автомобілів - «Light Architecture» («Легка архітектура»), що дозволило органічно інтегрувати прогресивну ідентичність в дизайнерську спадщину бренду. Light Architecture втілює динамічний зовнішній вигляд і рух вперед автомобіля. Передні і задні стійки, а також дах легко змішуються з обтічним силуетом автомобіля, створюючи враження, ніби автомобіль намальований однією лінією. Застосована при створенні концепту «тунельна» архітектура, принцип якої полягає в підтримці рівності ступенів емоційності зовні і всередині автомобіля, забезпечила гармонійне злиття екстер'єру та інтер'єру моделі. Дизайн передньої частини інтер'єру виконаний з чітким розмежуванням між потребами водія і пасажирів. Особливий акцент зроблений на ергономіці крісел водія і переднього пасажира, які враховують анатомічні пропорції і покликані знизити навантаження в далеких поїздках.  Стиль Ще одна мета команди дизайнерів Hyundai полягала в тому, щоб створити автомобіль з впізнаваним стилем. Ця мета була досягнута шляхом створення емоційної напруги у поєднанні чітких багатошарових ліній і чистих обсягів кузова Le Fil Rouge. Вражаюча і передня частина концепту: широкий, що здається багатошаровим капот органічно поєднується з новим дизайном каскадної решітки радіатора, яка має тривимірну обробку в формі дорогоцінних каменів. Технології Вигляд концепту унікальний не тільки з точки зору дизайну, але й функціональності, властивої моделям бренду Hyundai. У салоні автомобіля застосована двохпоточна система вентиляції, яка направляє потоки повітря над вигнутою поверхнею, що формується легкою «тунельною» архітектурою.  В оздобленні інтер'єру застосовується відновлена ​​деревина і високотехнологічна тканина. Перед водієм розташований панорамний «спливаючий» дисплей, який має зворотний тактильний зв'язок. З його допомогою здійснюється інтуїтивно зрозуміле управління мікрокліматом та іншими налаштуваннями автомобіля.   Компанія ТOВ «Хюндай Мотор Україна» - офіційний дистриб’ютор автомобілів всесвітньо відомого бренду HYUNDAI в Україні. Дилерська мережа компанії є однією з найбільш розгалужених, що дозволяє надавати клієнтам повний комплекс послуг з продажу та сервісного обслуговування автомобілів Hyundai на рівні кращих європейських і світових стандартів.
  Прем’єри Hyundai Motor на Женевському автосалоні-2018 6 березня 2018 року в Женеві відкриється 88-й за рахунком Міжнародний автосалон, на якому компанія Hyundai Motor проведе прем'єру чотирьох інноваційних новинок. До уваги відвідувачів виставки будуть запропоновані перший в Європі компактний електрокросовер Kona Electric, середньорозмірний позашляховик Santa Fe четвертого покоління, водневий кросовер NEXO та концептуальний автомобіль, назва і стилістика якого поки тримаються в секреті. Santa Fe: втілення динамічності і стилю Дизайн нового Santa Fe створений в сучасній стилістичній концепції бренду, яку успадкують усі позашляховики марки. Передню частину автомобіля прикрашає масивна решітка радіатора Cascading Grille з великими комірками. Двох'ярусна головна оптика (світлодіодні денні ходові вогні розташовані над світлодіодними фарами), що вперше дебютувала на компактному кросовері Kona, є відмінною рисою оновленої лінійки SUV і підкреслює неординарність стилістики Santa Fe. Модель оснащується розробленою фахівцями Hyundai системою повного приводу HTRAC, яка дозволяє оптимально розподілити крутний момент на колеса в залежності від їх зчеплення з дорожнім покриттям і швидкості автомобіля. В системі HTRAC використана повністю електрична муфта, яка відає підключенням задньої вісі. Співвідношення розподілу крутного моменту змінюється за допомогою режимів приводу і відображається на приладовій панелі. На європейському ринку Hyundai Santa Fe четвертого покоління буде оснащуватися двома бензиновими (2.4 GDi та 2.4 MPi) і двома дизельними (2.0 CRDi та 2.2 CRDi) двигунами. Ці силові агрегати взаємодіють з новою 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач, яка забезпечує плавність перемикання передач і поліпшену на 3% економію палива в порівнянні з 6-діапазонною АКПП, якою комплектується третє покоління моделі. Kona Electric: безкомпромісний електрокросовер Одним з головних дебютантів Женевського автосалону стане перший в Європі компактний електрокросовер Kona Electric. Новий електромобіль покликаний посилити позиції компанії Hyundai Motor на глобальному ринку екологічного транспорту, що набирає популярність. Kona Electric буде поставлятися на ринок з двома різними по ємності літій-іонними полімерними батареями на вибір - 39.2 кВт·год (запас ходу - до 300 км за критеріями вимірювального їздового циклу WLTC) та 64 кВт·год (запас ходу - до 470 км за критеріям вимірювального їздового циклу WLTC). Відмінними рисами Kona Electric є стильна фальшрешітка радіатору, за якою приховано зарядний порт електромобіля і дворівнева світлодіодна головна оптика, що є відмінною рисою позашляховиків Hyundai нового покоління. Щоб домогтися кращої аеродинаміки, конструктори марки розробили для електричного кросовера нові бампери з дефлекторами і унікальний дизайн 17-дюймових колісних дисків, які дозволяють ефективно відводити зустрічні потоки повітря. NEXO: перший водневий кросовер з автономним управлінням Мінімалізм і чистота ліній - ось основний акцент дизайну водневого кросовера Hyundai NEXO, який прийшов на зміну Tucson/ix35 FCEV. Його відмінні риси - вузькі подвійні фари головного світла, які гармонійно вписуються у зовнішність передньої частини кросовера поряд з виразною решіткою радіатору, виконаною у формі пісочного годинника, підкреслюють технічну зрілість моделі і передові технології Hyundai Motor. Стиль інтер'єру вторить дизайну екстер'єру: акцент зроблено на зручності водія і пасажирів. Воднева силова установка кросовера розвиває потужність в 163 к.с., при цьому розгін від 0 до 100 км/год складає 9.5 секунд. Застосування інноваційних технологій дозволило збільшити запас ходу NEXO у порівнянні з Tucson/ix35 FCEV на 169 км - до 595 км. Заправка кросовера воднем займає всього 5 хвилин. Кросовер NEXO оснащений інноваційною технологією автопілота 4 рівня, який дозволяє автомобілю перебудовуватися зі смуги в смугу, здійснювати обгони попутних транспортних засобів, проїжджати перехрестя з круговим рухом, зупинятися перед пішохідними переходами і здійснювати інші маневри без втручання водія. Концепт-кар: новий стиль дизайну Hyundai Відвідувачі Женевського мотор-шоу зможуть побачити прем'єру концептуального автомобіля, який стане втіленням нової стилістики бренду Hyundai. Всі майбутні моделі бренду будуть створюватися відповідно до канонів цієї стилістичної концепції. Основний її принцип: інтеграція спортивного і самобутнього дизайну бренду для створення автомобілів, які виходять за рамки звичних форм і функцій транспортного засобу.   Компанія ТOВ «Хюндай Мотор Україна» - офіційний дистриб’ютор автомобілів всесвітньо відомого бренду HYUNDAI в Україні. Дилерська мережа компанії є однією з найбільш розгалужених, що дозволяє надавати клієнтам повний комплекс послуг з продажу та сервісного обслуговування автомобілів Hyundai на рівні кращих європейських і світових стандартів.  
З 7 по 12 березня 2018 року в усіх сервісних центрах компанії «Хюндай Мотор Україна», офіційного дистриб'ютора автомобілів Hyundai, відбудеться акція, присвячена Міжнародному жіночому дню 8 березня. У цей період кожна власниця автомобіля Hyundai, яка відвідає офіційний сервісний центр у своєму місті, зможе обслужити свою машину за спеціальними тарифами та отримати приємний подарунок. У період проведення акції всі представниці прекрасної статі, які відвідають офіційні сервісні центри компанії «Хюндай Мотор Україна», зможуть обслужити свої автомобілі Hyundai за спеціальними святковим тарифами:Знижка на роботи (за виключенням робіть по кузовному ремонту) - 8% Знижка на оригінальні запчастини (включаючи PL2) та аксесуари - 8%Крім того, клієнтки зможуть скористатися послугою безкоштовної мийки автомобіля, яка включає мийку кузова і килимків салону. Також до послуг власниць автомобілів Hyundai - тест-драйв нових моделей бренду. І, нарешті, кожна відвідувачка сервісного центру в ці дні отримає приємний подарунок. Запрошуємо всіх жінок скористатися спеціальною сервісною пропозицією на свої автомобілі Hyundai та отримати приємні враження та подарунки! Компанія ТOВ «Хюндай Мотор Україна» - офіційний дистриб’ютор автомобілів всесвітньо відомого бренду HYUNDAI в Україні. Дилерська мережа компанії є однією з найбільш розгалужених, що дозволяє надавати клієнтам повний комплекс послуг з продажу та сервісного обслуговування автомобілів Hyundai на рівні кращих європейських і світових стандартів.

Связаться с нами
Автосалон:

(044) 390-50-05

(050) 322-81-85 

(050) 322-81-53

Сервис:   
(044) 390-57-00

 

Отдел запчастей:    
(044) 390-56-83

php_flag magic_quotes_gpc off